dimecres, 28 de desembre del 2011

ANUNCI "OH BROTHER"



A classe de comunicació oral escrita i digital se'ns va plantejar la possibilitat d’analitzar l'anunci “ Oh Brother “de la marca de cotxes Seat .
Quan comença la sintonia el volum i la velocitat van pujant a mesura que avança aquest anunci. Mentre que al començament de la cançó, és fluixa i lenta, quan el monstre comença a créixer gràcies a l'amor que rep per part de la família, la música comença a anar més ràpida i el volum s'incrementa per a enfatitzar-ho.  Quan comencen a aparèixer els problemes i la família es planteja deixar de donar-li amor perquè  ja no hi cap al cotxe , la música afluixa i la velocitat disminueix. Al contrari passa quan sembla haver-se trobat una solució que és comprar un cotxe més gran: un Seat Altea XL.
La il·luminació també varia a mesura que va avançant l'anunci, es veu que als moments de tristesa, com quan està a la botiga per comprar aquest animal o quan la família no troba solució ,la il·luminació és poc intensa en comparació dels moments d'alegria.
L’anunci fa que no sapiguem quin és el producte enunciat fins al final. Sembla una pel·lícula.
El missatge que vol donar  l'anunci amb l'aparició del monstre és una comparació amb la família quan va  creixent i arriba un moment que no hi caben totes les persones  al cotxe i com el que ens uneix és l’ amor s’ha de buscar solucions per a tots.
En aquest cas la marca de cotxes Seat, proposa com a cotxe familiar el Seat Altea XL, la solució a les famílies nombroses.

Ara podem veure l’anunci i observar tot el que he explicat:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada