A classe de
comunicació oral escrita i digital se'ns va plantejar la possibilitat d’analitzar
l'anunci “ Oh Brother “de la marca de cotxes Seat .
Quan comença
la sintonia el volum i la velocitat van pujant a mesura que avança aquest
anunci. Mentre que al començament de la cançó, és fluixa i lenta, quan el
monstre comença a créixer gràcies a l'amor que rep per part de la família, la
música comença a anar més ràpida i el volum s'incrementa per a
enfatitzar-ho. Quan comencen a aparèixer
els problemes i la família es planteja deixar de donar-li amor perquè ja no hi cap al cotxe , la música afluixa i la
velocitat disminueix. Al contrari passa quan sembla haver-se trobat una solució
que és comprar un cotxe més gran: un Seat Altea XL.
La il·luminació
també varia a mesura que va avançant l'anunci, es veu que als moments de tristesa,
com quan està a la botiga per comprar aquest animal o quan la família no troba
solució ,la il·luminació és poc intensa en comparació dels moments d'alegria.
L’anunci fa
que no sapiguem quin és el producte enunciat fins al final. Sembla una pel·lícula.
El missatge
que vol donar l'anunci amb l'aparició del
monstre és una comparació amb la família quan va creixent i arriba un moment que no hi caben
totes les persones al cotxe i com el que
ens uneix és l’ amor s’ha de buscar solucions per a tots.
En aquest
cas la marca de cotxes Seat, proposa com a cotxe familiar el Seat Altea XL, la
solució a les famílies nombroses.
Ara podem
veure l’anunci i observar tot el que he explicat:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada