dissabte, 24 de desembre del 2011

QUI ETS ,TU?

El dia 18 d' octubre, vam fer una exposició anomenada QUI ETS, TU?. Haviem de portar una imatge que representés a un dels nostres companys. Jo vaig escollir  la Tania Bernal, ja que els seus ulls criden molt l'atenció.  La meva presentació va ser una imatge dels seus ulls i una frase que posava: Una mirada diu més que mil paraules. Vaig citar aquesta frase, ja que ella és una noia tímida però que a través dels ulls pots saber que li passa pel cap, ja que amb la mirada diu el que sent.


 Aquesta petita exposició va fer que entre tots els alumnes de la classe, es trenqués una mica el gel, ja que no ens coneixiem gaire i aquesta activitat va ajudar a conèixer millor als companys i companyes  .


També vam fer l'entrega d'aquesta descripció a la tutora. La meva deia així:


Ella és la Tania. Estudia primer d’Educació Primària a la Universitat de Blanquerna. Viu a Montcada amb la seva familia i es desplaça cada dia, ben aviat, en tren per anar a estudiar. És una noia que no arriba a la vintena d’edat, d’estatura normal, prima i elegant al caminar.  La primera vegada que la vaig veure em va cridar l’atenció la seva mirada. Els seus ulls de color verd transparent van recordar-me als de un gat i deixaven entreveure una gran timidesa. La dolçor dels seus ulls acompanyaven la resta de la seva cara. Un nas proporcionat a les seves faccions que acompanyaven unes galtes molt pigades. Un somriure vergonyós completava aquell rostre. La seva pell clara i rosada li dona un aspecte semblant al de les nines de porcellana. El seu cabell llarg i castany deixava veure que era una noia presumida i amb cura pel seu aspecte personal. La seva manera de vestir és la d' una persona pràctica i funcional: texans, samarretes, calçat còmode...
Poc a poc l’he anat coneixent i aquesta timidesa ha anat minvant. Actualment té confiança per parlar amb mi i això és un principi d’amistat.
El seu caràcter és alegre i ho demostra un cop agafa confiança.  Se la veu amiga dels seus amics i que està disposada a ajudar quan algú té un problema.
M’agradaria tenir l’oportunitat de seguir-la coneixent perquè és molt semblant a mi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada